Nem ez az első alkalom, hogy hajóbelső megtervezésére kérik fel a Peugeot Design Lab munkatársait. A Latitude 46-tal közös vitorlás-projekt mellett a közelmúltban az offshore személyszállítás egyik legnagyobb specialistája, az évente mintegy hárommillió utast kiszolgáló Bourbon Mobility bízta meg a stúdiót azzal, hogy tervezze újra 252 hajóból álló flottájának utasterét. A Peugeot Design Studiónak három komfortszinten (Eco, Premium és Business Class) kellett a tengerjáró hajók speciális üzemi jellemzőihez igazodó, ergonomikus üléseket, csomagtároló megoldásokat és általános utazási környezetet kialakítaniuk.
A Peugeot Design Lab tervei alapján átépített első hajót még az idén átadják, a Bourbon Mobility a következő években folyamatosan újítja fel a világ offshore fúrótornyait kiszolgáló flottáját.
|
Method Water Ski (Wakeboard)
|
Hajótest
|
üvegszálas
|
Padló
|
üvegszál/balsafa szendvicsszerkezet
|
Hajótest hossza (m)
|
6,18
|
Középvonali szélesség (m)
|
2,42
|
Merülés (m)
|
0,55
|
Vontatótorony
|
nincs (van)
|
Tömeg (kg)
|
1350 (1600)
|
Szállítható személyek száma
|
1 + 8
|
Ballaszt elöl (liter)
|
200
|
Ballaszt hátul (liter)
|
2 x 370
|
Üzemanyagtartály (liter)
|
130
|
Erőforrás
|
5.3 V8 350 LE / 6.2 V8 opció
|
Motor helye
|
középmotor (farmotor)
|