Genfi Autószalon 2019

508_Sport_engineered_1

SAJTÓANYAG

2019. március 4.

A PEUGEOT a 2019-es genfi autószalonon:
elektrifikációtól vibráló márkastand két világpremierrel


A PEUGEOT Genfben bemutatott újdonságai az elektrifikációra helyezik a hangsúlyt. Az autószalonon két világpremierre is sor kerül: bemutatkozik az új PEUGEOT 208 belső égésű és elektromos változata, valamint a 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmány, mely a PEUGEOT SPORT által fejlesztett és a szériamodellek villanyhajtással ellátott változataiból álló új termékcsalád előhírnöke. A márka a PEUGEOT 3008, valamint az 508 limuzin és SW változatának új plug-in hibrid benzinmotorjait is bemutatja. Az elektrifikáció jegyében a standon kiállított Peugeot oroszlán is megújul. A látogatók ismét megcsodálhatják a legutóbbi párizsi autókiállítás sztárját, a teljes egészében elektromos, autonóm és csatlakoztatott PEUGEOT e-Legend tanulmányt, mely egy derűs és vonzó jövő ígéretét hordozza.


ÚJ PEUGEOT 208 ÉS PEUGEOT e-208: FUTURISTIC & YOUNG


A genfi autószalonon a PEUGEOT bemutatja a márka egyik legnépszerűbb modelljét felváltó új PEUGEOT 208-at. Mivel az energetikai átállás korában sem a használat, sem a meghajtás módja nem függhet többé a karosszériaváltozattól, az új PEUGEOT 208 kezdettől háromféle – teljes egészében elektromos, benzines és dízel – erőforrást kínál.

A PEUGEOT feljebb pozicionálási stratégiájába tökéletesen illeszkedő új generációs modellt letisztult design, fiatalos és energikus megjelenés jellemzi.
A PEUGEOT FRACTAL tanulmányból merítő új PEUGEOT 208 magasra helyezett 3D műszeregységgel ellátott, legújabb generációs PEUGEOT i-Cockpit®-tal és a felsőbb kategóriákra jellemző vezetéssegítő rendszerekkel van felszerelve.

A B szegmens élvonalába tartozó új PEUGEOT 208 maga is kiveszi a részét a PEUGEOT modellek sikerét biztosító olyan jellemzőkből, mint a magabiztos design, az innovatív megoldások és a csúcstechnológia. A Mirror Screen funkció és a TomTom® Traffic 3D online navigáció garantálta konnektivitás mellett az új PEUGEOT 208 a biztonsági funkciók tekintetében is kitűnik: a félautonóm vezetést biztosító új Drive Assist rendszer jóvoltából a kategória legjobbjaira jellemző legújabb generációs vezetéssegítő rendszerekkel van felszerelve.

A bevezetés pillanatától elérhető új PEUGEOT e-208-at a tisztán elektromos motornak köszönhetően fürge viselkedés és felvillanyozó vezetési élmény jellemzi. A 100 kW teljesítményű (136 LE), 260 Nm nyomatékú (az utóbbi már 0 km/h-tól rendelkezésre áll) villanymotor rendkívül gyors reakciókra képes.

Az új PEUGEOT e-208 a következő azonnal felismerhető külső jegyekkel rendelkezik:
 a karosszériával azonos színű hűtőmaszk,
 színjátszós oroszlánemblémák,
 hátsó „e-208” felirat és a hátsó sárvédőket díszítő „e” betűk.

 

508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED TANULMÁNY: „NEO-PERFORMANCE”, AVAGY A TELJESÍTMÉNY MÁS FELFOGÁSBAN

Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmány a PEUGEOT SPORT által fejlesztett és a szériamodellek villanyhajtással ellátott változataiból álló új termékcsalád előhírnöke.

A rendkívül elegáns és sportos külsővel rendelkező 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED Concept a formabontó PEUGEOT 508 hibrid változatát veszi alapul.

A tervezők a maximális hatékonyság és a környezettudatosság jegyében kiemelt figyelmet fordítottak az aerodinamikára – ezt bizonyítja az élesebb vonalakkal rajzolt első lökhárító, a szabadon mozgó lamellákkal rendelkező hűtőrács, a küszöbfedelek, a háromszögablakokra szerelt légterelő szárnyacskák vagy az új hátsó spoiler.

A szelénszürke karosszéria a speciális gyöngyházfényű récsecskéknek köszönhetően a fényviszonyoknak megfelelően más-más hatást kelt, a kriptonitzöld betétek pedig egyszer s mindenkorra az említett sportos és nagy teljesítményű termékcsaládba sorolják a tanulmányt.

A PEUGEOT SPORT mérnökeinek tudását dicsérő 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED teljesítmény tekintetében egy 400 lóerős belső égésű motorral szerelt modellel is felveszi a versenyt. Összkerék-meghajtású, és a három erőforrás – egy 200 lóerős PureTech benzinmotor, egy 110 lóerős első és egy 200 lóerős hátsó villanymotor – kombinálása révén látványos gyorsulásokra képes.

Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmány a plug-in hibrid technológia előnyeiből is részesül: kimondottan környezethatékony, és teljesen elektromos üzemmódban akár 50 km-t (WLTP) is meg lehet tenni vele.

  

ELEKTRIFIKÁCIÓTÓL VIBRÁLÓ MÁRKASTAND

Március 7. és 17. között 1400 m²-es standján csupa elektromos meghajtású újdonsággal várja a látogatókat a PEUGEOT.

 Két világpremier: az új PEUGEOT 208 és e-208, valamint az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmány.
 Egy plug-in hibrid technológiával megújított termékcsalád: az ősszel forgalomba kerülő PEUGEOT 3008 HYBRID4 és PEUGEOT 508 HYBRID a még intenzívebb vezetési élmény és a korlátlan mobilitás érdekében négyféle vezetési módot kínál. A gépkocsik júniustól előrendelhetők Franciaországban.
 PEUGEOT e-Legend, a 100%-ban elektromos, autonóm és csatlakoztatott tanulmányautó, mely egy derűs és vonzó jövő ígéretét hordozza.
 MOTION & e-MOTION: a PEUGEOT modellek villamosítására utaló új márkaszlogen, mely az energetikai átállás kihívásaira helyezi a hangsúlyt.
 „Villamos” színekben játszó hatalmas PEUGEOT oroszlán: a tavalyi genfi autószalonon a márka nagyköveteként bemutatott oroszlán idén kék és zöld színekben játszik, melyek fénye letisztult, szoborszerű formáin is visszatükröződik. A márkaembléma megújulása újabb bizonyítéka annak, hogy a PEUGEOT készen áll az energetikai átállásra.

Mivel a PEUGEOT az egyetlen autógyártó, mely két-, három- és négykerekű járműveket is tartalmazó mobilitási kínálattal rendelkezik, a standon a PEUGEOT Cycles és a PEUGEOT Motocycles legújabb elektromos újdonságai is megtalálhatók:

 A PEUGEOT Cycles az eT01 Belt Powertube elektromos terepkerékpárt mutatja be, melynek szíjáttételes rendszere semmilyen karbantartást nem igényel. A villanymotorral és egy vázba épített akkumulátorral felszerelt kerékpár észrevétlenül gyorsul, és tekerés közben alig ad ki hangot.
 A PEUGEOT Motocycles a legendás háromkerekű robogó, a PEUGEOT METROPOLIS elektromos változatát, az E-METROPOLIS tanulmányt állítja ki. Az E-METROPOLIS az európai nagyvárosok új referenciamodellje kíván lenni, és ennek megfelelően kiemelkedő szolgáltatásokat kínál. Az alvázon elhelyezett villanymotor egy fogasszíj közvetítésével a hátsó keréken 36 kW teljesítmény leadására képes. A hivatalosan bejelentett végsebesség 135 km/h, a hatótávolság pedig akár a 200 km-t is elérheti. A villanymotornak köszönhetően kisebb a jármű tömege, ezért az E-METROPOLIS tanulmány kivételes vezetési élményt nyújt. Az élvezet mellett a biztonság és a teljesítmény a majdani E-METROPOLIS két legfőbb ütőkártyája.