Az Év Európai Autója (COTY) díj 59 főből álló, 22 országot képviselő zsűrije november végén kiválasztotta a versenyben lévő 28 modellből azt a hetet, amelyek versenyben maradnak a végső győzelemért. Az elmúlt 10 évben már hetedszerre fordul elő, hogy egy PEUGEOT modell az előkelő döntősök közé kerülhet.
A PEUGEOT 3008 az új generációval teljesen újjászületik, új mércét állítva fel a kreativitás, a design és az elektromos teljesítmény tekintetében :
- Egyedülálló VONZERŐ, mely egy fastback vonalaival értelmezi újra az SUV kategóriát
- ÉRZELEM, melyet az új PEUGEOT panoráma i-Cockpit® nyújtotta magasabb szintű vezetési élmény táplál
- KIVÁLÓSÁG, az új generációs STLA medium platformnak köszönhetően, amely akár 700 Km elektromos hatótávot is lehetővé tesz
Nincsenek kategóriák, nincsnek különdíjak : csak egyetlen győztese lehet az Év Autója díjnak, melyet 2024 február 26-án hirdetnek ki Genfben.
Az Év Autója Díj az autóipar legrangosabb kitüntetése. A jelöltek és a döntősök listája, valamint a választással kapcsolatos hírek a szervezet honlapján követhetők :
Az új PEUGEOT e-3008-ról az alábbi linkeken találnak bővebb információt :
e3008 sajtóanyag :
e3008 nemzetközi sajtóanyag :
„A Peugeot előszeretettel elegyíti a használati és esztétikai értékeket.” – mondta Maud Rondot, a Peugeot jövőbeli termékeiért és arculatáért felelős Advanced Design Team színekért, anyagokért és kidolgozásért (CMF – colour, material, finish) felelős vezető tervezője.
„Az Inception tanulmány esetében az anyagválasztás és a funkció kialakítása terén egyaránt a határvonalak elmosására törekedtünk. Munkánk során hozzászoktunk ahhoz, hogy projektjeink fizikai megvalósulása gyakran nem vág egybe eredeti elképzeléseinkkel. Ez esetben szó sem volt ilyen eltérésről: varázslatos élmény volt, hogy pontosan azt kaptuk, amit kértünk, méghozzá kiemelkedő minőségben.”
Az alapokat egy ezüstmetál tónusú bársonyszövet adta, amin a Stratasys átlátszó „mikroépítményeket” helyezett el. „Ahelyett, hogy az anyag egész felületét beborították volna, látható maradt az alapszövet, ami tökéletesen megfelelt a céljainknak. Ráadásul a 3D nyomtatási technológia nem igényel sablonokat, ami új korszakot nyithat a hasonló felépítésű termékek gyártásában. A porototípus fejlesztése során egyszerűen és gyorsan tudtuk újranyomtatni a mintákat, ugyanakkor a technológia gazdaságosan alkalmazható, és igen tartós végterméket eredményez.”
Habár a Peugeot Inception esetében a J850 TechStyle 3D színtelen, áttetsző nyomatokat hozott létre a szöveten, a megvalósítási lehetőségek száma gyakorlatilag végtelen. A Stratasys portfóliójában jelenleg 600 ezer szín, valamint Pantone-paletták találhatók meg, magas fényű és matt kivitelben egyaránt. A berendezés 0,1 és 3,0 mm közötti vastagságú szövetanyagokra tud nyomtatni – az aktuális „festővászon” minőségét és összetételét beépített szenzorokkal állapítja meg –, a szövetre felvitt minta akár 50 mm vastag lehet, a 27 mikronos rétegvastagságnak köszönhetően pedig tökéletesen egyenletes felületű, komplex formák is megvalósíthatók.
KAPCSOLAT
zoltan.mocsai@p-automobil-import.hu
A PEUGEOT MÁRKA
A PEUGEOT egy világszerte prémium megoldásokat kínáló márka. Fő értékei az Igényesség, a Büszkeség és az Emóció. A márka több mint 160 országban van jelen, 10 ezer kereskedést működtet, és 2020-ban csaknem 1,2 millió aúj gépkocsit adott el. 2021-ben, a fennállásának 210. születésnapját ünneplő PEUGEOT márka új arculattal jelentkezik: a címerpajzsot formázó logó a márka személyiségét, időtállóságát fejezi ki. A PEUGEOT a személy- és haszongépjárművek teljes kínálatában bevezette az elektromos meghajtást, ezen kívül egy új koncepcióval is jelentkezik, amely a Neo Performance nevet kapta. A hatékony, sportos, nagy teljesítményű Neo Performance modellcsalád első tagja az 508 PEUGEOT Sport Engineered modell.