

PEUGEOT és WHIRLPOOL: egy azonos örökséggel rendelkező nyerő páros
A WHIRLPOOL csoport, melyet lenyűgözött a „Le Bistrot du Lion” névre hallgató foodtruck-koncepció, nem véletlenül támaszkodott a PEUGEOT Design Lab stúdió szakértelmére a saját tanulmánya létrehozásakor. A Gillardeau foodtruck sikere után a PEUGEOT Design Lab nem autóipari ügyfelei így ismét megbizonyosodhatnak a stúdió szakértelméről és innovatív szelleméről.
A WHIRLPOOL és a PEUGEOT számára a design, az érzelem és a technológia mindig is a terméktervezés központi elemei voltak. A W kollekcióba tartozó WHIRLPOOL sütők modern, minimalista esztétikájukkal és átgondolt ergonómiájukkal tűnnek ki. A csiszolt rozsdamentes acél érintőszenzoros kijelzőkkel és kezelőfelületekkel párosul. A legújabb PEUGEOT modellek formatervét az érzéki idomok, a határozott élek és a három fénykaromból álló világítótestek határozták meg, az i-Cockpit® pedig tovább fokozza a vezetési élményt.
A csúcskategóriás, általános termékpalettát kínáló két márka pozicionálása nagyon hasonló. Vezérmotívumaik között a teljesítmény és a hatékonyság mellett a társadalmi és környezeti felelősségvállalás is megtalálható. Az együttműködés a Whirlpool új jelszavával – "The sense of what is really essential"– is összecseng, és az egyén és a bolygó jóllétét hangsúlyozza.
Ennek megfelelően a W kollekcióba tartozó sütők zsiradékmentes gőztechnológiás sütést biztosítanak, melynek hatására nem vész el az ételek vitamintartalma. A tisztán elektromos (e-208, e-2008, e-PARTNER, e-EXPERT, e-BOXER) és a plug-in hibrid meghajtású (308 limuzin és SW, 3008, 508 limuzin és SW) PEUGEOT modellek pedig amellett, hogy kimagasló vezetési élményt nyújtanak, a CO2-kibocsátási előírásoknak is megfelelnek.
A 2022. áprilisban újra üzembe álló Whirlpool Experience Tour sikeres évet tudhat maga mögött. A tanulmány a nyáron Franciaország útjait járta, több mint 20 városban megfordult, és egyórás tréningek keretében összesen 72 alkalommal több mint 500 értékesítőt kápráztatott el egyediségével és újszerű voltával.
A jövőben a márka további példányok megrendelését tervezi, hogy európai hálózataiban – Olaszországban, Lengyelországban vagy az Egyesült Királyságban – is bemutathassa a különleges járművet.