

Kétféle fékezési lehetőség áll rendelkezésre, melyek különbözőképpen járulnak hozzá az akkumulátor töltéséhez:
- normál, amely a belsőégésű motorral szerelt változathoz hasonló élményt nyújt,
- fokozott (a sebességváltó B, azaz „Brake” (fék) gombjával elérhető)amely a gázpedál felengedésekor lép működésbe, és dinamikusabb fékezést tesz lehetővé.
Az új PEUGEOT e-Expert minden változatában elektronikus kézifék működik, ami újdonság a modell történetében. Az új megoldás – azonkívül, hogy helyet szabadít fel a padlón – kényelmesebbé és biztonságosabbá teszi a mindennapi használatot. Az elektronikus kézifék mellett egy praktikus, hálós tárolórekesz is elfér.
Megújult a műszerfal, elsősorban azért, hogy az elektromos üzemmóddal kapcsolatos információkat megjelenítse:
- külön kijelzőn figyelhetjük a fogyasztás alakulását (energiatakarékos működésnél ECO, maximális teljesítmény kifejtésnél POWER), illetve az energia visszanyerésének folyamatát (CHARGE),
- külön kijelző mutatja a hűtő- és fűtőrendszerek (fűtés, légkondicionáló) energiafogyasztását,
- saját kijelzőt kapott az akkumulátor töltöttségi szintje,
- színes kijelző jeleníti meg az energiaáramlás folyamatát, a töltés státuszát (éppen zajló vagy előre programozott), a fedélzeti számítógép által szállított információkat és a hátralévő hatótávot.
A műszerfal – és a gépkocsi – közepén találjuk az érintőképernyőt, amely a TomTom Traffic 3D navigációs rendszert is magában foglalja. Az érintőképernyő „Electric” menüpontjában érjük el a következő funkciókat :
- „Flux” – az energiaáramlás megjelenítése,
- „Statistiques” – fogyasztási statisztikák megjelenítése,
- „Charge” – késleltetett töltés beprogramozása.
Ezeken kívül megjeleníthetjük a közelben található töltőpontokat, illetve azt a zónát is, amelyet az aktuális töltöttséggel még elérünk, valamint beprogramozhatjuk az utastér hőmérsékletének automatikus beállítását is.