

A hálózatról tölthető (plug-in hibrid és akkumulátoros elektromos) járművek részesedése a 2020-as eladásokból megközelíti a 16 százalékot – ez nyilván kisebb arányban jelentkezik a privát vásárlóknál, és jelentősebben a céges és flotta ügyfeleknél, de jól mutatja, hogy az évek óta tartó folyamat mára komoly lendületet vett: minden két dízelautóra öt alternatív üzemanyaggal hajtott új autó jut.
Ráadásul, ahogy megyünk előre az időben, úgy lesz egyre nagyobb a részben vagy teljesen elektromos járművek aránya: a 7-12 éves gyerekeknek több mint a kétharmada (67,8%) biztos abban, hogy amikor évek múlva megveszik első autójukat, az akkumulátoros elektromos vagy plug-in hibrid lesz.
A Peugeot mindenesetre gondoskodott arról, hogy progresszív gondolkodású szüleiknek ne kelljen addig várniuk. A cég kínálatában már ma számos elektromos és plug-in hibrid modell található, a B-szegmensbe sorolható e-208 és e-2008 villanyautók mellett az e-Traveller családi utazógép is rendelkezésükre áll, míg konnektorról tölthető hibridből széles teljesítmény- és karosszéria-portfolióból válogathatnak a 3008 és 508 modellcsaládokon belül.
Ami a haszonjárműveket illeti, a Peugeot e-Boxer és e-Expert kínál emissziómentes, kiszámítható és fenntartható szállítási megoldást a felelősségteljes, progresszív szállítmányozók számára. 2021 során pedig érkezik a e-Partner / e-Rifter páros, a családoknak és kisvállalkozásoknak kínálva tiszta alternatívát. És ez csak a kezdet – kérdezzék csak meg gyerekeiket!
[1] https://www.smmt.co.uk/2020/12/english-lockdown-stalls-november-new-car-market-as-registrations-decline-27-4/