MÁRKAKERESKEDÉSINK ÉS SZERVIZEINK TOVÁBBRA IS VÁRJÁK ÖNÖKET BŐVEBBEN
/image/61/5/peugeot-210-ans-fonddecron-1210x370es.704615.png
/image/61/5/peugeot-210-ans-fonddecron-1210x370es.704615.png

210 ÉVES SZÜLETÉSNAP

Csatlakozzon a 210 éves születésnapunk ünnepléséhez: nézze meg történelmünk 12 mérföldkövét - csak kattintson a képekre. 

210 ÉVES SZÜLETÉSNAP

Csatlakozzon a 210 éves születésnapunk ünnepléséhez: nézze meg történelmünk 12 mérföldkövét - csak kattintson a képekre. 

210 évnyi történelem, 210 évnyi hihetetlen történetek

Nem volt könnyú kiválasztani csupán 12 történetet. 
Ugorjon fejest és ismerje meg a Peugeot pillanatait felidéző 12 videót:

210 évnyi történelem, 210 évnyi hihetetlen történetek

Nem volt könnyú kiválasztani csupán 12 történetet. 
Ugorjon fejest és ismerje meg a Peugeot pillanatait felidéző 12 videót:

 

Armand PEUGEOT

"Ne félj semmitől. Csak higgyél benne.”
Menjünk vissza 1882-be. Az egész egy ember közlekedés forradalmasításáról szóló víziójával kezdődött. Eleinte biciklikkel, majd fejlett automobilokkal. Armand szenvedélyesen vonzódott mindenhez, aminek kerekei voltak és lelkesen kutatta, hogyan lehetne a dolgokat másképp csinálni. Ez a gondolat vezérelte a PEUGEOT márkát minden korszakban. 

 

Armand PEUGEOT

"Ne félj semmitől. Csak higgyél benne.”
Menjünk vissza 1882-be. Az egész egy ember közlekedés forradalmasításáról szóló víziójával kezdődött. Eleinte biciklikkel, majd fejlett automobilokkal. Armand szenvedélyesen vonzódott mindenhez, aminek kerekei voltak és lelkesen kutatta, hogyan lehetne a dolgokat másképp csinálni. Ez a gondolat vezérelte a PEUGEOT márkát minden korszakban. 

 

PEUGEOT ÉS A WRC

Homok, sár és por: ez a PEUGEOT valódi terepe, melyet évtizedeken át uralt. 
Miután 1978-ban megnyertük a Safari Rallyt, a PEUGEOT bevette a Rally világát. Persze ez csupán a kezdete volt egy győzelmekkel szegélyezett hosszú történetnek, mely a PEUGEOT szakértelmét bizonyítja a terepversenyeken.

 

PEUGEOT ÉS A WRC

Homok, sár és por: ez a PEUGEOT valódi terepe, melyet évtizedeken át uralt. 
Miután 1978-ban megnyertük a Safari Rallyt, a PEUGEOT bevette a Rally világát. Persze ez csupán a kezdete volt egy győzelmekkel szegélyezett hosszú történetnek, mely a PEUGEOT szakértelmét bizonyítja a terepversenyeken.

 

Le Mans 1993

Mi jobb, mint a dobogó legfelső fokán állni? Ha az egészet uralod. 
A PEUGEOT 1993-ban három 905 versenyautóval állt rajthoz a mitikus  Le Mans-i 24 órás versenyen. A márka egy emlékezetes versenyt szeretett volna, mielőtt áttér a Forma-1-re, és pontosan ezt tette. Egy fárasztó, küzdelmes verseny után a PEUGEOT hármas győzelmet aratott, amivel egy Le Mans-i legenda született. 

 

Le Mans 1993

Mi jobb, mint a dobogó legfelső fokán állni? Ha az egészet uralod. 
A PEUGEOT 1993-ban három 905 versenyautóval állt rajthoz a mitikus  Le Mans-i 24 órás versenyen. A márka egy emlékezetes versenyt szeretett volna, mielőtt áttér a Forma-1-re, és pontosan ezt tette. Egy fárasztó, küzdelmes verseny után a PEUGEOT hármas győzelmet aratott, amivel egy Le Mans-i legenda született. 

 

6 "Év Autója"

Nem ismerünk lehetetlent.
Mi a közös 1969, 1988, 2002, 2014, 2017 és 2020-ban? A PEUGEOT mindegyik évben elnyerte a legrangosabb elismerést: az Év Autója Díjat. Ezzel a PEUGEOT az első és egyetlen márka, mely 6 alkalommal is megkapta ezt a kitűntetést. 

 

6 "Év Autója"

Nem ismerünk lehetetlent.
Mi a közös 1969, 1988, 2002, 2014, 2017 és 2020-ban? A PEUGEOT mindegyik évben elnyerte a legrangosabb elismerést: az Év Autója Díjat. Ezzel a PEUGEOT az első és egyetlen márka, mely 6 alkalommal is megkapta ezt a kitűntetést. 

 

Pikes Peak

Az egyik legrangosabb, legveszélyesebb és legvadabb hegyi felfutó verseny a világon.
A PEUGEOT 405 T16-tal 1988-ban és 1989-ben sorozatban kétszer is megnyertük ezt a versenyt. 25 évvel később a PEUGEOT oroszlánja újra üvöltött - ezúttal Sébastien LOEB vezette a 208 T16-ost, és nem csupán győzött, hanem rekord idő alatt - 8:13.878 - ért fel a felhők között található célba. 

 

Pikes Peak

Az egyik legrangosabb, legveszélyesebb és legvadabb hegyi felfutó verseny a világon.
A PEUGEOT 405 T16-tal 1988-ban és 1989-ben sorozatban kétszer is megnyertük ezt a versenyt. 25 évvel később a PEUGEOT oroszlánja újra üvöltött - ezúttal Sébastien LOEB vezette a 208 T16-ost, és nem csupán győzött, hanem rekord idő alatt - 8:13.878 - ért fel a felhők között található célba. 

 

Type 1, 2, 3

Ismerd meg autóink ősanyáit.
Armand PEUGEOT úgy döntött, hogy az 1889-es Párizsi Világkiállításon murarja be első autóját, a gőzhajtású Type 1-et. A következő évben jelent meg a már belsőégésű motorral szerelt Type 2, amit a Type 3 követett nemsokkal később. A Peugeot örökség ezzel megszületett.

 

Type 1, 2, 3

Ismerd meg autóink ősanyáit.
Armand PEUGEOT úgy döntött, hogy az 1889-es Párizsi Világkiállításon murarja be első autóját, a gőzhajtású Type 1-et. A következő évben jelent meg a már belsőégésű motorral szerelt Type 2, amit a Type 3 követett nemsokkal később. A Peugeot örökség ezzel megszületett.

 

Az e-LEGEND

Amikor a  múlt találkozik a jövővel, akkor születnek a legendák.
A 2018-as Párizsi Autókiállításon mutatkozott be, és tömegek sereglettek köré, hogy megismerjék a teljesen elektromos hajtásláncát és retro, mégis jövőbemutató megjelenését. De ez nem minden. Több tízezren kérték online petícióban, hogy ez a hihetetlen prototípus gyártásba kerüljön és az e-Legend hamarosan valósággá válhat.

 

Az e-LEGEND

Amikor a  múlt találkozik a jövővel, akkor születnek a legendák.
A 2018-as Párizsi Autókiállításon mutatkozott be, és tömegek sereglettek köré, hogy megismerjék a teljesen elektromos hajtásláncát és retro, mégis jövőbemutató megjelenését. De ez nem minden. Több tízezren kérték online petícióban, hogy ez a hihetetlen prototípus gyártásba kerüljön és az e-Legend hamarosan valósággá válhat.

 

A PEUGEOT 205

Az autó, amit csak imádni lehet.
Nem csupán egy kezes ferdehátú, vagy egy felejthetetlen első autó volt. A 205 egy valódi ikon, mely a hétköznapokon túl meghódította a rally világbajnokságot és a közönség szívét is. A történet 1983-ban kezdődött és 15 év alatt több, mint 5 millió példány fogyott belőle. 
 

 

A PEUGEOT 205

Az autó, amit csak imádni lehet.
Nem csupán egy kezes ferdehátú, vagy egy felejthetetlen első autó volt. A 205 egy valódi ikon, mely a hétköznapokon túl meghódította a rally világbajnokságot és a közönség szívét is. A történet 1983-ban kezdődött és 15 év alatt több, mint 5 millió példány fogyott belőle. 
 

 

PEUGEOT 404

Egy szám. Egy autó. Egy legenda.
Elegáns, modern vonalaival több, mint egy családi autó, szinte egy divatikon. A PEUGEOT 404 60 éve született és a Pininfarina stúdió avantgárd stílusát képviseli. Később rengeteg verzióban készült, köztük volt kabrió, kombi és igazi luxusautó is.

 

PEUGEOT 404

Egy szám. Egy autó. Egy legenda.
Elegáns, modern vonalaival több, mint egy családi autó, szinte egy divatikon. A PEUGEOT 404 60 éve született és a Pininfarina stúdió avantgárd stílusát képviseli. Később rengeteg verzióban készült, köztük volt kabrió, kombi és igazi luxusautó is.

Az Indy 500 és a "Sarlatánok"

Miért kapta a három fiatalember ezt a becenevet? Hogyan bizonyították be, hogy mindenki téved?
Georges Boillet, Jules Goux és Paolo Zuccarelli a PEUGEOT pilótái voltak és a korszellemmel ellentétben teljesen más irányból közelítették meg a motorok felépítését. Engedélyt kaptak, hogy amatőrként saját versenyautót építsenek, ez volt a PEUGEOT L76. Az autó forradalmi volt: könnyebb, hatékonyabb és takarékosabb motorral készült, emiatt tudták megnyerni  az 1913-as Indy 500-ast, ráadásul ők voltak az első európai győztesek.

Az Indy 500 és a "Sarlatánok"

Miért kapta a három fiatalember ezt a becenevet? Hogyan bizonyították be, hogy mindenki téved?
Georges Boillet, Jules Goux és Paolo Zuccarelli a PEUGEOT pilótái voltak és a korszellemmel ellentétben teljesen más irányból közelítették meg a motorok felépítését. Engedélyt kaptak, hogy amatőrként saját versenyautót építsenek, ez volt a PEUGEOT L76. Az autó forradalmi volt: könnyebb, hatékonyabb és takarékosabb motorral készült, emiatt tudták megnyerni  az 1913-as Indy 500-ast, ráadásul ők voltak az első európai győztesek.

 

A dolgozók

Nélkülük a PEUGEOT nem létezhetne.
Az emberek teszik a PEUGEOT márkát naggyá. Tehetségükkel, kreativitásukkal Armand PEUGEOT útján járnak, és az ő modern automobilizmusról alkotott vízióját valósítják meg, mellyel 160 országot hódítottak meg.

 

A dolgozók

Nélkülük a PEUGEOT nem létezhetne.
Az emberek teszik a PEUGEOT márkát naggyá. Tehetségükkel, kreativitásukkal Armand PEUGEOT útján járnak, és az ő modern automobilizmusról alkotott vízióját valósítják meg, mellyel 160 országot hódítottak meg.

 

A 401 Eclipse

Egy innováció, ami a tetőt érintette. 
1932-ben George PAULIN egy olyan nyitott autóról álmodott, amelynek a teteje nem ázik be. Az ötlete egy elektromos hátrahúzható keménytető volt, melybe azonnal beleszerettek a PEUGEOT vezetői. Ezt a megoldást 60 évig alkalmazták is a különböző PEUGEOT modelleknél.

 

A 401 Eclipse

Egy innováció, ami a tetőt érintette. 
1932-ben George PAULIN egy olyan nyitott autóról álmodott, amelynek a teteje nem ázik be. Az ötlete egy elektromos hátrahúzható keménytető volt, melybe azonnal beleszerettek a PEUGEOT vezetői. Ezt a megoldást 60 évig alkalmazták is a különböző PEUGEOT modelleknél.