/image/36/7/fejlec_2016_06.57367.jpg

PEUGEOT 208 T16 R5 - AZ AUTÓ

MŰSZAKI ADATOK

/image/40/1/peugeot_208_t_16_r5.57401.jpg

MOTOR

Típus:                           EP6 CDT
Beépítés:                      elöl keresztben
Lökettérfogat:               1598 cm3
Hengerszám:                 4
Teljesítmény (DIN LE):   280, 6000/percnél
Nyomaték (Nm):            400, 2500/percnél
Max. fordulatszám:         7500/perc
Befecskendezés:            Magneti Marelli nagynyomású, közvetlen
Szívócső:                      egy fojtószelepes
Szelepszám:                  16

ERŐÁTVITEL

Mód:                             összkerékhajtás
Tengelykapcsoló:           kéttárcsás
Sebességváltó:              ötfokozatú, szekvenciális
Differenciál:                   két darab önzáró

ALVÁZ

Felépítés és anyag:         önhordó + bukócső
Első futómű:                   MacPherson
Hátsó futómű:                 MacPherson

FÉK / KORMÁNY

Első fék:                         Alcon 4 dugattyús  Ø 300 (murva) 355 (aszfalt)
Hátsó fék:                       Alcon 4 dugattyús  Ø 300 (murva) 355 (aszfalt)
Kormány:                       hidraulikus szervokormány
Kerék:                            alumínium egyrészes 8''x18'' (aszfalt) / 7"x15" (murva)
Aszfaltos gumi:               225x40x18
Murvás gumi:                  215x65x15

MÉRETEK

Hosszúság:                     3,962 mm
Szélesség:                      1,820 mm
Tengelytáv:                     2,560 mm
Minimális súly:                 1,230 kg (aszfalt) / 1,230 kg (murva)