/image/94/1/1280x445_jatek_cimnelkul.52941.jpg

PEUGEOT

EAT6 AUTOMATA SEBESSÉGVÁLTÓ

/image/97/6/peugeot_308gt_boite_de_vitesse_eat6_960x460.52976.jpg

A 180 lóerős GT-t az EAT6 kódnevű, a Peugeot és az Aisin AW vállalat által közösen megtervezett és kifejlesztett automata váltóval szerelték fel. A berendezés Quickshift technológiával rendelkezik, melynek előnye:
• a gyors fokozatváltás;
• szükség esetén több fokozatnyi ugrás.
Hatásfoka (energetikai hatékonysága) mindamellett szinte azonos a manuális sebességváltóéval, mégpedig a következőknek köszönhetően:
• csökkentett belső súrlódás; • csúsztatások elkerülése érdekében szükség esetén bármikor áthidalható nyomatékváltó.
Ennek eredménye, hogy az automata sebességváltós modell kilométerenként 5 grammal kevesebb szén-dioxidot bocsát ki a manuális váltóshoz képest (azonos gumiabroncsokkal), melynek köszönhetően rendkívül versenyképes helyzetbe kerül a fogyasztás tekintetében.

2.0L BlueHDi 180 DÍZEL MOTOR

/image/00/9/mot_2014_201_fr_img.53009.jpg
/image/97/8/peugeot_308gt_moteur_diesel_2_bluehdi_450x31.52978.jpg

A 180 lóerős 2 literes BlueHDi 4 hengeres dízelmotor jellemzői:

• Harmadik generációs Common Rail rendszer, 2000 bar befecskendezési csúcsnyomással.
• Új feljesztésű égéstérben a levegő és a hétlyukú fúvókán keresztül befecskendezett üzemanyag jobb keverése.
• 16,7-re növelt sűrítési arány a motor hatásfokának javítása érdekében.
• Rendkívül alacsony viszkozitású, 0W15 típusú olaj használata.
• Vékonyabb falú motorblokk (7 kg-mal könnyebb motor).
• A segédberendezések használatának csökkentése a szükséges minimumra, pontos vezérlésük által.

MÉRETEK

  • /image/97/9/peugeot_308gt_dimensions_2_690x345.52979.jpg

    HOSSZÚSÁG

  • /image/98/1/peugeot_308gt_dimensions_1_690x345.52981.jpg

    SZÉLESSÉG

  • /image/98/3/peugeot_308gt_dimensions_690x345.52983.jpg

    MAGASSÁG