Peugeot_208

PEUGEOT 208 5 ajtós

EAT6 AUTOMATIKUS SEBESSÉGVÁLTÓ

/image/28/1/peugeot_208_2015_159_fr.51281.jpg

Az új PEUGEOT rendelhető az új automatikus EAT6 sebességváltóval is. Az AISIN által kifejlesztett új automatikus váltót Quickshift funkcióval látják el, amely gyorsabb fokozatváltást tesz lehetővé, és a könnyed, zökkenőmentes használatot magas szintű kényelemmel ötvözi.

Ezt a váltót is a CO2-kibocsátás számottevő csökkentésére tervezték. Az eredmény: kilométerenkénti kibocsátása mindössze 1 grammal haladja meg a mechanikus váltóval felszerelt változatokét (ugyanazokkal az abroncsokkal)! Az 1.2 literes PureTech 110 S&S EAT6 változat 104 gramm CO2-t bocsát ki kilométerenként, ezzel a kategória etalonja az automata benzines modellek között. Az előző nemzedékhez képest (1.6L VTi 120 BVA) pedig 45 grammal csökkent a szén-dixod-kibocsátása!

BLUEHDI MOTOROK

/image/33/1/peugeot_diesel_2015_186_fr.51331.jpg

A Blue HDi motorizációkat magas szintű teljesítmény, mértéktartó fogyasztás és visszaszorított károsanyag-kibocsátás jellemzi. Az új PEUGEOT 208 összes verziója esetében a CO₂-kibocsátás 95 g/km, a fogyasztás pedig 3,6 liter/100 km alatt marad, ami a piac legjobbjává emeli az 1,6 literes Blue HDi dízelválasztékot!

A 75 lóerős, 1,6 literes BlueHDi modell kivételével az összes motor start-stop rendszerrel készül, megerősített önindítóval.

RÉSZECSKESZŰRŐ ÉS KATALIZÁTOR

/image/33/2/peugeot_208_2015_183_fr.51332.png

A BlueHDi technológia a fejlett katalizátornak (SCR) és részecskeszűrőnek (FAP) köszönhetően optimalizálja a fogyasztást.

Az SCR és az FAP rendszerek beépítésével:

  • A nitrogén-oxid kibocsátás akár 90%-kal csökken
  • A részecske-kibocsátás 99,9%-a megszűnik
  • csökken a CO₂-kibocsátás és az Euro 5-ös motorok esetében akár 4%-kal csökkenhet a fogyasztás
  • A gyújtást követően alacsony hőmérsékleten is gyorsabb az indítás

START-STOP RENDSZER

/image/33/3/peugeot_208_2015_422_fr.51333.jpg

A gyors, hatékony és csendes Start-stop technológia készenléti üzemmódba helyezi a motort állóhelyzetben. Ennek eredményeképp a csökken az üzemanyagfogyasztás és a CO₂-kibocsátás.

A fékpedál felengedésével a motor azonnal újraindul mindenféle zaj vagy vibráció nélkül.

FOGYASZTÁS

/image/33/4/peugeot_208_2015_422_fr.51334.jpg

Az új PEUGEOT 208 az 1,6 BlueHDi 100 S&S motorral és ötfokozatú manuális sebességváltóval új fogyasztási rekordot i állított fel a francia Belchamp versenypályán.

A Belchamp versenypályán 2152 kilométert tett meg az új PEUGEOT 208 38 óra alatt i, 43 liter gázolaj elfogyasztásával, ami mindössze 2 liter/100 km-es átlagfogyasztást jelent. Ez a rekord bizonyítja az Euro 6 szabványnak megelelő, gázolajjal működő BlueHDi technológia kiválóságát és hozzájárulását a CO₂-kibocsátás csökkentéséhez.

MÉRETEK

  • /image/33/5/peugeot_partnertepee_1502tech_c-04.51335.jpg

  • /image/33/7/peugeot_partnertepee_1502tech_c-03.51337.jpg

  • /image/33/9/peugeot_partnertepee_1502tech_c-02.51339.jpg

  • /image/34/1/peugeot_partnertepee_1502tech_c-01.51341.jpg