Peugeot_Boxer

MÉRETEK

  • /image/40/1/peugeot-boxer-dim-ext-700.51401.jpg

    Külső

  • /image/40/3/peugeot-boxer-dim-int-700.51403.jpg

    Belső

  • /image/40/5/peugeot-boxer-charge-utile-700.51405.jpg

    Hasznos terhelhetőség

  • /image/40/7/peugeot-boxer-volume-utile-700.51407.jpg

    Hasznos raktérfogat

PROFESSZIONÁLIS IGÉNYEK

A Peugeot Boxerszéles kínálata igyekszik megfelelni a legkülönbözőbb vállalkozói igényeknek :

  • rendelhető 3 személyes szimpla és 7 személyes dupla-kabinos változatban is;

     
  • a széles kínálatot tovább bővítik a Boxer alváz- és padlómezes alváz változataira építhető klasszikus és egyedi igényekre szabott speciális felépítményei. Legyen egy egyszerű platós, dobozos, egyedi mozgóárus, autómentő vagy akár betegszállító felépítmény, a lehetőségek tárháza szinte végtelen.

 

MOTOROK

/image/41/4/peugeot-boxer-motoreurs-960.51414.jpg

A BlueHDi erőforrások takarékosabb üzemmódot biztosítanak mint elődeik. A 110 és 130 LE változatok nyomatékosabbak is az EURO 5-ös motoroknál.

  • 2.0 BlueHDi 110 LE  / 300 Nm
  • 2.0 BLueHDi 130 LE / 340 Nm
  • 2.0 BlueHDi 160 LE  / 350 Nm

BlueHDi - MADE BY „PSA”:

  • Saját gyártású motor a franciaországi TREMERY telephelyen.
  • Megbízható, több mint 12 000 000 db számban gyártott  2.0 HDi („DW”) motor használata.
  • A 2.0 literes „DW” motor  Euro 6-os változatából közel 500 000 db-ot értékesítettek 2013 óta.

A MINŐSÉG, mint fő szempont:

  • Az új 2.0 BlueHDi motort (DW10FU) több mint 10 000 órán át tesztelték tesztpadon, amely több mint 1,3 millió tesztkilométerrel egészült ki valós körülmények között.
  • A kipufogórendszernél a PSA FAP rendszerét alkalmazták, amely több mint 10 millió példányban készült 2001 óta.
  • A motor DELPHI típusú befecskendezéssel rendelkezik (1800 bar-on optimalizált befecskendezés).

Specifikus kishaszonjármű tesztelést dolgoztak ki, amely egy általános és egy Turbo tartóssági teszttel egészült ki:

  • Több mint 10 000 óra tesztpad üzem,
  • Folyamatos, teljes terheléses teszt 50%-al nehezebb körülmények között, mint egy normál személyautónál,
  • Tesztelés -30 °C fokos klímaszobában  (tesztpad üzem),
  • 16 000 működési ciklus, változó hőmérséklet mellett (személyautóknál általában 10 000 cikust bonyolítanak) amely 15 év időtartamú fokozott használatnak felel meg (indítás/„hideg járat” és gyorsítás).